Diensten
- Website optimalisatie
- Search Engine Optimization (SEO)
- Social media strategie / advertising
- (Grafische) marketingondersteuning
AvaTarZ is een klimbos in het recreatiegebied het Hulsbeek in Oldenzaal. Het is het grootste klimbos van Nederland en bestaat inmiddels 10 jaar (2011 – 2021). Na de coronapandemie waarbij veel bezoekers niet mogelijk waren, moest er een frisse en verhelderende strategie worden geimplementeerd om jaar ’21 een topjaar te maken!

Offline en online laten samensmelten
AvaTarZ is een bekende activiteit in Twente. We wilden dus o.a. werken aan de herkenbaarheid en zichtbaarheid van de het klimbos. Daarom hebben we een unieke huisstijl geïntegreerd in zowel de offline- als online ontwerpen. Hierdoor is heeft de herkenbaarheid een positieve invloed gekregen.
Door meer actief te zijn op de social media, leuke acties te bedenken en de juiste online affiliates partnerschappen te sluiten zijn we steeds meer onder de aandacht gekomen.

Conversiegerichter
De centrale conversieplek voor AvaTarZ is de website. Hier worden de boekingen geplaatst. Nadat we een groei in het aantal website bezoekers zaken na onze nieuwe uitingen, besloten we een strategische opbouw van de pagina’s te maken. Denk hierbij aan gebruiksvriendelijkheid en gebruikersgemak van de website (snelheid, minder clicks, overzichtelijk, duidelijk.)Â
Op deze manier hebben we een grote groei gezien in het aantal bezoekers, waarin 2021 het beste jaar was voor AvaTarZ! Tevens gebruiken we deze cijfers om te optimaliseren voor de toekomst.Â
De resultaten:

Wij zijn er klaar voor!
En jij? Al klaar om samen met ons de digitale stap te maken?
Plan vandaag nog jouw kopje koffie in!